יום ראשון

21.05

09:00-13:00

Storytelling בעולם האימפקט: איך לגרום לאחרים להזיז הרים בשבילך

בהנחיית חן בכר

אבא הלל סילבר 13 לוד, בית מזרחי-טפחות

בשביל להוביל שינוי משמעותי, צריך לגרום לאנשים (לגיבורים בסיפור שלך) לעשות את הדבר הכי קשה בעולם: להחליף גישה, לשנות הרגלים, להעז.
בסיפור שלך, הגיבור הוא הקהל שלך: התורמים, הקרנות, מנהלי קשרי קהילה בארגונים וחברות, ראשי הערים, מקבלי ההחלטות מכל הגוונים ועוד.
התפקיד שלך, הוא לייצר עבורם משמעות והשראה.

 

איך עושים את זה?

במפגש: יינתנו כלים פרקטיים ויישומיים להעברת נרטיבים ברורים והיכולת לתרגם אותם למסרים משכנעים מטרה ומעוררי השראה אשר רותמים את קהל היעד ומניעים אותו לפעולה .

בעזרת מודל StoryCompass המשתתפים בסדנה ילמדו איך למסגר נכון את המסר ולשזור את הסיפור באופן שהופך את המשתנים הרבים (תקשור חזון, הצעת ערך ייחודית, רתימה לרעיון, הצגת תוכניות עבודה או פרויקטים, הנעה לפעולה, יצירת חיבור אישי, התאמת המסר לקהל היעד, הצגת נתונים, תוצאות ומסקנות)לבלתי נשכחים ומעוררי חזון.

המנחה: את הסדנה תנחה חן בכר – מחברת MILA, סטוריטלרית, יועצת למידה ותקשורת פנים ארגונית, מנחת סדנאות ומנהלת למידה ופיתוח ארגוני. עוסקת בפיתוח פתרונות תקשורת ולמידה לצרכים ארגוניים, מתמחה בפיתוח והכשרת צוותים, בתחומי הלמידה הארגונית, פיתוח וליווי תהליכי תקשורת ארגונית, הנחיית סדנאות, פורומים ופיתוחי מנהלים. חן בעלת נקודות מבט רבות ומעניינות מניסיונה בתוך ארגונים ומחוצה להם והיא בעלת תואר עם התמחות בטכנולוגיות למידה מאוניברסיטת בר אילן.

 

מה נלמד בסדנה?

• על מה כל הסיפור? – אפיון המטרה, הבנת המסר המרכזי, הצעת הערך של הדובר, חידוד וצמצום המסרים.
• התאמה לקהל היעד – התאמת התוכן לקהלי יעד שונים.
• הצגת מודל StoryCompass לבניית הנרטיב – המשתתפים ילמדו לארגן את הידע לייצר קונטקסט ולמסגר את המסר.
• יצירת פיץ' – תרגום הסיפור לפיץ' דיבורי.